Çoook uzun süre sonra izlediğim ilk Nu'est klibini yorumlamak için geldim. İzlediğim ilk klipleri değil bu arada. Cümle düşük oldu. Neyse.
Açıkçası Sleep Talking'den sonra Hello'daki aşırı tarz değişikliği beni hüzünlendirmiş olup "bırakıyorum yea ben bunları" dediğim bir gruptur Nu'est. Tarzları bana hitap etmiyordu. Yapacak bir şey yoktu. Hala da pek hitap etmiyor tarzları BANA. Bana yani. Sizi bilemem.
Peki ben bu klibi niye izledim? Nasıl izledim? Teaserı gördüm ve izlemeye karar verdim. Daha doğrusu Ren'in uzun siyah saçlarına karşı koyamadığım için açıp izledim :D Uzun saç takıntım olduğunu bilen herkes bunu normal karşılardı sanırım.
Teaser'dan dolayı daha bir ballad çıkmasını beklediğim şarkı beklediğimden hareketli çıktı. Memnun oldum. Ortam açısından Hello klibindeki gibi biraz karanlık bir ortam mevcut. O sorun değil ama ortada bir hikaye var mı, varsa ben mi anlamadım bilmiyorum, klip bana karmaşık geldi. Ayrıca Baekho ve JR'ın daha çok gözükmesini isterdim. Ve JR'ın özlediğim rapini beklemiştim ama onun kısmı çok kısaydı. Aron'un bir kısmı var mı emin bile değilim. Klip o açıdan bakarsanız kim nereyi söylüyor belli olmayan bir klip.
Beni mutlu eden şey Baekho'nun Face zamanındaki yanları kazıtılmış olan saçları ve tabii ki REN'İN UZUN SAÇLARI.
Yani bu ne güzellik be çocuk
Sırf bu görüntü için açıp izledim bu klibi. Yeşil lens ve saçlarla Ren klipte oynayan bayan oyunculardan çok çok daha güzel gözüküyordu.Ve ben yukarıda ekran görüntüsünü gördüğünüz dakikalarda koltukta tepiniyordum "saça bak güzelliğe bak ya" diyerek. Kpopta bundan daha güzel bir oğlan çocuğu olduğunu sanmıyorum. (Seventeen'de biri vardı ama adını bilmiyorum böyle uzun saçlı güzel bi çocuk yine) Pledis özenle güzel erkek seçiyor herhalde her erkek grubuna.
Şarkıya gelirsek, yukarıda dediğim gibi rap kısmı açısından biraz hayal kırıklığına uğradım evet ama vokal yetenekleri ben dinlemeyeli baya bir gelişmiş üyelerin,o yüzden hoşuma gitti. Ve özellikle sadece dansın olduğu bir videoyu da bekleyeceğim sanırım çünkü klipteki verilen dans hareketleri gerçekten güzel bir koreografinin olduğuna bir işaret diye düşünüyorum.
Sanırım klip ve şarkı hakkında benim yazacaklarım bu kadar. Taa ilk MV yorumumuzda olduğu gibi yine belirtiyorum, bunlar benim fikirlerim. Sizler daha çok sevebilir yada nefret bile edebilirsiniz. Minimum spoiler vererek izlenilmeye değer olup olmadığını az çok anlayabilmeniz için yazdığım bu yazıda umarım yanlış bir şey söylememişimdir :D
Klibi de buraya bırakıp gideyim ben.
Overcome MV
Herkese iyi seyirler :3


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder