Merhaba :)
İlk MV yorumumuzla karşınızdayız :D ve söze büyük deli My Blue olarak başlıyorum :)
Normalde klipleri ya tam çıkış saatinde izlerim yada 1 hafta sonra.Eğer sevdiğim bir grupsa ve klibin çıkış saatini biliyorsam gece 4'te bile kalktığım oldu.1 hafta sonra izleme sebebim ise insanlar klip hakkında çok konuştukları için hevesim bir an için kalmıyordu.Rap Monster'ın klibini saatinde izleyemedim,ama hakkında çok konuşan da neyseki görmedim.O yüzden açıp izledim.
Öncelikle kendi fikirlerimizi de belirteceğimizi söyleyeyim,sonra "siz ne diyorsunuz ya?" olmasın.
Sanırım BTS hayranları ve rap severler dışında bu videoyu severek açıp izleyenler olmayacak,çünkü video isteklerinizi karşılamayacak cinsten.Şöyle ki normal bir idol grubu videosu gibi değil,dans yok,hareketli bir nakarat yok,bir hikaye var ama şarkıda gizli olan klipte bariz bir şey yok.Hatta karanlık bir klip diyebilirim.Bu yüzden klasik idol grubu izleyicilerinin klibi açıp izleyeceklerini pek düşünmemekteyim nedense.
Rap Monster - Awakening
E klipte o yok bu yok ne var o zaman derseniz,seviyorsanız Rap Monster var,şarkı söylerken çıkan muhteşem gamzeleriyle (gamzeli erkek sever bir deliyim :D).Klip karanlık olmasına rağmen muhteşem bir sanat var birde.Tam anlamıyla bir sanat benim için.
Sözleri okumak isterseniz BURAYA TIKLAYIN .Hem Korece,hem İngilizcesini bulabilirsiniz.Türkçesi içinde Bangtan Turkey sayfasının çevirisini bekleyebilirsiniz :)
Sözleri neden koyduğuma gelirsek,Rap Monster'ın bence masterpiece niteliğindeki bu şarkısı/rapinin mutlaka sözlerinin okunması gerek,kısaca idol olan rapçilerin önemsenmediğinden bahseden sözlerde kendini harbi rapçi sanan yada üstün gören bazı idol gruplardaki rapçilere de biraz giydirmiş.
BTS yada Rap Monster'ı sevin yada sevmeyin,mutlaka dinlenmesi gereken bir şarkı olarak görüyorum ben bunu.Çünkü ancak bu şarkıyla Rap Monster'ın harbi yeteneğini görebilirsiniz.
Rap Monster,Suga ve J-Hope'un rap şarkısı
Merhabayın merhabayın.MyBlue bahsetmiş ben BTS'in yürekli lideri Namjoon'a yorum yapmazsam olmaz.Şuracıkta bayılırım.Öncelikle şarkıyı ilk çıktığı dakika dinleyemedim çünkü dersteydim -_- Ama yayınlandıktan sonra tam 15 dakika sonra eve koştutararak gelmem sonucu izleyebildim.Kısa ve net bir şekilde BAYILDIM.Belki onu canı gönülden sevdiğim için tarafsız bakamıyorum ama şarkı normal bir kpop şarkısı değil.Çoğu kpop dinleyicisinin tarzıda değil .Dansı yok klibi neredeyse yok. Ama arkasında tamamen emeklerle dolu bir albüm.Kan,ter mi denir nedir bilemiycem ama şuna eminimki Rapmonster kesinlikle emeğinin karşılığını alacak ve bu solo albümü kesinlikle hak ediyor.
şu sahne beni çok etkilemiştir.
Birçok arkadaşımı kaybettim
Birçok klanımı kaybettiğimi biliyorsun
Birçok klanımı kaybettiğimi biliyorsun
***
Düştüğüm o anda elimi kim tutacak
Sahneden atıldığım o anda kim yanımda olacak
Sahneden atıldığım o anda kim yanımda olacak
Şu sözler onun ne kadar uğraştığını açıklıyor. Rapmonster kesinlikle hak ettiği yere gelecek ve gelişmeye devam edecek buna inanıyorum.
Liderimiz elinden geleni yapacak ve yapmaya devam edecek:3 Ayrıca Rap Monster & MFBTY düeti 'Shy Shy' 19 Mart'ta yayınlanacak! Birde bunun heyecanı var neyse bekleyeceğiz :3
Başka bir yazıda görüşmek üzereeeee :3 :3




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder