Bendeniz Heesel bildiriyor.
Buraya yazmayalı ne kadarda uzun zaman olmuş. Dedim ki benim çocuklar dönmüşken bir şu müzik videoyu yorumlayayım.
Öncelikle müzik videomuzu paylaşarak başlayalım hadi herkes bir kez daha izlesin görmüşken :3
SM bizi kandırarak müzik videoyu yayınlamamıştı hatırlarsanız :D
EXO-L'lerin suçu hep sen siteyi çökert sonra gel adama suç bul aaa oldu mu?
Nazar boncuğumuz olsun dedik bekledik klibi.
Tabi herkes şarkıyı resmi sitelerden dinleyince hiçbir şey anlamadı.İlk defa denenen bu tarz yüzünden üyelerin çoğunun sesinin ayırt edemeyenler oldu.
Uzun ve sancılı bir bekleyiş sonrasında video gece dörtte yayınlandı.
Sanırım ilk izlediğimde şok oldum dedim bu ne?
EXO ama EXO değil. (tamamen mükemmellikten)
dedim dur ikinciye izleyeyim her izlememde yeni ayrıntılar keşfetmek ayrı şarkı kulağı her dinlemenizde daha bir güzel gelmesi ayrı.
Tek sevmediğim şey ne derseniz Xiumin'in kısacık kısmıydı TT
(Canlı performans izlemeden olmaz)
Sanırım bir diğer sevdiğim şey ise videoda kız vardı. EXO'nun klibinde bir kız vardı.Bu bir miladın başlangıcıdır. :D
Koşun anacağım koşun.
Sözlerinden bahsetmesem olmaz sanırım.Sevgilisinin onun sahip olduğu şansı olduğunu anlatıyor.
Lottoyu tutturdum diye boşa demiyor Xiumin:D
Bu güzel sahneyle yazımı bitiriyorum ve sizi klibi izlemeye davet ediyorum:D





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder