24 Haziran 2017 Cumartesi

MV Yorumu : 24K/Only You




24K bu sefer uzun bir ara vermeyip BINGO'dan 6 ay sonra geri döndü. Single'ları "ADDICTION"dan da "Only You" için klip yayınladılar.

Teaser fotoğraflarını gördüyseniz (görmediyseniz sizi 24K TURKEY'e alalım) "seksi konsept" beklentisi içine fanlarını bir hayli sokan grup aslında benim istediğimi pek veremedi. Ben daha seksi bir şey bekliyordum açıkçası. Evet saten gömlek ve deri pantolon yeterince seksi bir şey ama klipte sadece dans kısmında giydiklerini ve kalanında yine ponçik gibi dolaştıklarını görüyorsunuz. İşte ben o ponçikliği beklemiyordum.

Klibin temasında bir hikaye olduğu kesin gibi ama ne olduğunu şirket haricinde kimse bilmiyor :D Hatta bunun için yarışma bile düzenlemişler. Ama hikayeyi bir kenara koyarsak üyelerin hakikaten her klipte daha da yakışıklı gözükmeye başladığını gayet yanlı bir 24K hayranı olarak söyleyebilirim. Sorry.

Şarkının sözleri rapçileri Jeonguk'a ve bestesi lider ve ana vokal Cory'e ait. Zaten birazcık 24K şarkılarına, özellikle Hey You ve sonrasına aşina iseniz şarkıyı üyelerin yaptığını anlayabilirsiniz. Çoğu grup gibi 24K'de artık belirli bir müzikal tarz oturtmuş gibi duruyor ve bu tarz benim çok hoşuma gitti açıkçası. Kıyafet olarak da belirli bir tarza girmeye iyice başladılar diye düşünüyorum. Yalnız insanlar bu tarzı VIXX'e benzetip hakarete varan yorumlar yapmış çocuklara. Yapmayın. Erkek grubu ne kadar farklı tarz çıkarabilir ki. Kız gruplarının bir çoğu okul kıyafetiyle ortalıkta dolaşırken de bir şey diyordunuz o zaman,umarım.

Benim şarkı ve klip hakkında diyeceklerim bunlar. 24K ile azıcık ilginiz alakanız var ise açıp mutlaka izlemeniz gereken bir klip olduğunu düşünüyorum. Klibi de aşağı bırakıp gidiyorum.




23 Ekim 2016 Pazar

MV Yorumu : 24K/BINGO



Ben böyle bir şarkı dinlemedim!

Bir şarkı nasıl iyi yapılır'ın tanımı gibi bir şey, benim için. 24K'i 3.5 senedir takip ediyorum. U R So Cute zamanı bir avuç hayranları vardı,ta ki Hey You çıkana kadar. O zamandan beri gittikçe yükselen bir başarı grafiği var bu çocukların. Superfly'da tam patlama yaptılar derken Still 24K ile alıp başını gittiler. Sanmayın ki 1 günde 1 milyon izlendi. Hayır ama 300.000'i geçince izleme sayısı sevinirdik artık 2 günde 300.000 geçiyorlar.
Still 24K'in devam videosu olan BINGO'da 2 gün evvel yayınlandı. İlk videoda grup lideri Jinhong'un kız arkadaşının kaçırıldığını ve altınlar karşılığı kızın teslim edileceği yerde kalmıştık. Tabii bu altınların çalınma sırasında Kisu beyin tüydüğünü de görmüşsünüzdür. BINGO zaten bu sahneleri de önceki klibi izlemeyenler için hatırlatan bir klip. BINGO'da herşey bir sonuca kavuşuyor tabii.

Klibin detaylarından , nasıl bittiğinden bahsetmeyeceğim. İzlemenizi öneririm. Genel olarak bir yorum yapmak için buradayım. Öncelikle eğer ben yeni bir fan olsaydım kim kimdir karıştırırdım çünkü klipte 2 farklı tarz var. Drama kısmıyla dans bölümleri ayrı zamanda çekildiği için herkesin saç rengi değişik,grubu yeni görenlerin kafası karışabilir gibime geliyor.

Eleştirebileceğim bir ikinci kısımda etrafın set olduğunun fazla belli olması. Birde üçüncü olarak,çatışma sahnesi insana epilepsi bile geçirtebilir,bundan muzdaripseniz silahları çıkardıkları an ekranan bakmamanızı öneririm ciddi anlamda.

Bu 3 şey haricinde, danslara bayıldığımı, Kisu ve Jinhong'un oyunculuğunu da beğendiğimi söylemek zorundayım. Hele Kisu'nun pis gülüşleri ve Jinhong'u resmen hor gören halleri harika.

Still 24K klibini bundan biraz daha çok sevdiğimi itiraf ediyorum ama BINGO'yu müzikal anlamda daha çok beğendiğimi söyleyip klibi de paylaşıp konuyu kapıyorum. Bol bol izleyin,lütfen. :D




28 Ağustos 2016 Pazar

Grup Tanıtımı:UP10TION

Merhabayın gençlik merhabayın :D

Uzun zamandır burada olmayan ben Heesel  geldim :D


Şimdi derseniz bunlar kim neciler.UP10TION Olarak TOP Medya'nın çıkardığı yani Teen Top ve %100 gibi grupların kardeş grupları, ilgi duyuyorsanız zaten bilirsiniz :D

Ama bilmeyenler için yine de bahsedelim :

Grup isimlerinin anlamı 10 Mükemmel çocuk anlamına geliyor :3




ÜYE Tanıtımları:




Lider Jinhoo 2 ağustos 1995yılında doğmuş. Grubun lideri olsa da gülümsediğinde şebeğe dönüşüyor bana göre :3  Kalın dudakları dikkat çeken yönü ve acı şeyler yediğinde herkes gibi şişiyormuş.


Bay Mükemmel gülüş Kuhn. 11 kasım 1995 yılı doğumlu.Yardımcı lidermiş .Dışarıdan sert görünmesine rağmen uysal olduğunu düşünüyormuş beyefendi :3 Ayrıca gruptaki kendinden küçükleri cezalandırmada  iyiymiş :D




Tehlikeli çocuğumuz Kogyeol.Kendisi 19 Mayıs 1996 doğumlu.Uyumlu ve cesur biriymiş.Kolay heyecan yapmayan ve anlayışlı biri olduğu söyleniyor.:3




Kendisi Wei .8haziran 1996 doğumlu. Yemek yemede iyi ve İngilizceyi konuşabiliyormuş.Bana göre kendisi aegyo yapmayı seviyor gibi yada kendiliğinden oluşan bir şey:D 



Bit-to isimli arkadaşımız 24 ağustos 1996 yılı doğumlu.
Üyeler yanakları yüzünden onu kızdırıyorlarmış. Böcekleri sevmiyor,dans etmekte oldukça iyi.



Wooshin 27 ekim1996 doğumlu .Oyun oynamayı çok seviyor ve çizimde oldukça yetenekli biri.





Sunyoul 6kasım 1996 doğumlu.Belirgin özelliği bana göre dişleri.Yüksek notaya çıkabiliyor.Neşeli ve eyes smile sahip :3





Gyujin 21 kasım 1996 doğumlu.Şuanda neden bu kadar yakışıklı diye çığlık atmanıza neden olabilir.Kalın kaşları dikkat çekici özelliği.



Hwanhee 6 mayıs 1998 doğumlu. Yakışıklılığı dudak ısırtır..Pozitif biri ve sesiyle dikkat çekiyor.


Xiao 13 aralık 1998 doğumlu ve grubun en küçüğü.Benim biasım olmasının yanında kendisini ilk olarak Hey Say Jump'tan Yuri'ye benzettim.D: Gülümseyen gözleri ve pozitif olmasıyla biliniyor:3


Sizce de benzemiyorlar mı? kawaiii diye dönüyorum ortalıkta :D 




Yeni kliplerini de buraya bırakarak yazıma son veriyorum :3











MV YORUMLAMA :EXO LOTTO



                            Bendeniz Heesel bildiriyor.
Buraya yazmayalı ne kadarda uzun zaman olmuş. Dedim ki benim çocuklar dönmüşken bir şu müzik videoyu yorumlayayım.


Öncelikle müzik videomuzu paylaşarak başlayalım hadi herkes bir kez daha izlesin görmüşken :3

SM bizi kandırarak müzik videoyu yayınlamamıştı hatırlarsanız :D
EXO-L'lerin suçu hep sen siteyi çökert sonra gel adama suç bul aaa oldu mu?
Nazar boncuğumuz olsun dedik bekledik klibi.
Tabi herkes şarkıyı resmi sitelerden dinleyince hiçbir şey anlamadı.İlk defa denenen bu tarz yüzünden üyelerin çoğunun sesinin ayırt edemeyenler oldu.


Uzun ve sancılı bir bekleyiş sonrasında video gece dörtte yayınlandı.


Sanırım ilk izlediğimde şok oldum dedim bu ne?

EXO ama EXO değil. (tamamen mükemmellikten)
dedim dur ikinciye izleyeyim her izlememde yeni ayrıntılar keşfetmek ayrı şarkı kulağı her dinlemenizde daha bir güzel gelmesi ayrı.
Tek sevmediğim şey ne derseniz Xiumin'in kısacık kısmıydı TT



                               (Canlı performans izlemeden olmaz)






Sanırım bir diğer sevdiğim şey ise videoda kız vardı. EXO'nun klibinde bir kız vardı.Bu bir miladın başlangıcıdır. :D 


Koşun anacağım koşun.


Sözlerinden bahsetmesem olmaz sanırım.Sevgilisinin onun sahip olduğu şansı olduğunu anlatıyor.
Lottoyu tutturdum diye boşa demiyor Xiumin:D

 Bu güzel sahneyle yazımı bitiriyorum ve sizi klibi izlemeye davet ediyorum:D 













11 Ağustos 2016 Perşembe

MV Yorumu : 24K/Still 24K


Sen git 10 ay boyunca "Acaba Superfly'dan sonra ne gelir? Düşürmemeleri de lazım ama.." diye düşün kendini ye,çıkan şarkı Superfly'dan 15 kat daha iyi olsun. İnsan gerçekten hayret ediyor.

Evet efendim 24K'den bahsediyorum. Şundan 3 sene evel bir Allahın kulunun yüzlerine bakmadığı, Hey You'dan sonra "ya iyiymiş bunlar sanki" diyip bir de aradan Sungoh'yu beğendikleri ve V'ye benzettikleri, Superfly ile "abi biz bunları neden dinlemiyoduk" diye insanların kendini sorguladığı 24K'den. Ve şimdi Superfly'dan kazandıkları fazlaca hayranla ve yeni 2 üyeyle de hızlıca yükselişe geçtiler.

Öncelikle, klipte Sungoh ve Daeil yok. İnsanlar ayrıldıklarını düşünüyor,ama hayır. Daeil'in hakikaten ve tamamen paşa gönlü katılmak istemediği için ve Sungoh'da Hey You zamanı çıkan omzunun tedavisi tamamlanmadan Superfly comebackine katıldığı ve omzununun durumu iyice ilerlediği için tedavi olması gerektiğinden bu comebackin dışında kaldılar. Tabii  Chouen Entertainment durur mu yapıştırmış 2 yeni üyeyi. Changsun (klipte kahverengi saçlı olan,size yüzü en yeni gelen arkadaş) Hey You zamanında Jinhong'un yerine maskeyle sahneye çıkan abimiz. Hongseob'da(saçı gri gibi olan ve yine size tanıdık gelmeyen çocuk) daha önce arkalarda, sanıyorum ki Byungho'nun eksikliği sırasında gözükmüştü. 

Teaserlar sonucu acaba BAP çakması bir şey mi gelecek derken, neyseki BAP'ninde bu aralar tarz değişikliği ve One Shot klibinden farklı bir tema olması sebebiyle çocuklar bu klibi de eleştiri almadan kurtardı. 




Klibe gelirsek, HARİKA. Bana göre tabii. Ama çok iyi ya cidden. Daha teaserdan anlamıştık Jinhong'un önde olacağını ve sanırım artık grubumuzun yüzü/visual Jinhong. Ve felaket fan toplamaya başladı bile. Çok güzel olmuş o çocuk, fazla güzel, olacak şey değil yani. Konsepti beğendim, kıyafetleri,saçları, makyajları herşeyleri çok iyi olmuş. Yeni üyeler bir Jinhong olmasın ama yakışıklılar. Hui'nin söylediği bölüm var. Daha ne olsun. 

Yalnız klipte şok eden öpüşme sahnesi neden Jinhong ile onu bilemedim. Daha geçen sene reşit değildi de o çocuk :D Fakat kızın Kisuyla bakışmaları falan ow.

Bir de farketmediyseniz bir ipucu. Gözü altınlarda kalan Kisu beyler ikinci kez banka/mücevher satan yere giriş sahnelerinde etrafa bakınıp içeriden çıkıyor ve polis çatışmasında ortada yok. Ayrıca klibin sonuna bakarsanız 24K tarafında sadece 6 üye bulunuyor, yine Kisu yok. Acaba kızı o mu kaçırdı? :D

Bunun cevabını sanıyorum yakında öğreneceğiz çünkü şirket ve Cory ikinci bölümün geleceğini ve Still 24K klibinin insanları ikinci bölümü bu klipten daha çok merak ettireceğini söylemişler.

Bias grubum evet. Felaket yanlı olarak yazdım, onunda farkındayım ama gidip izleyin şu klibi gerçekten pişman olmayacaksınız. En azından nefret etmeyeceğinize garanti verebilirim :D



MV Yorumu : Sanchez/Claustrophobia(대기실)




Yine uzun bir aradan sonra buradayım. Ve bu sefer iş arayan bir mühendis olarak karşınızdayım efenim :D

Bugünkü MV yorumumuz Phantom grubunun eski üyesi Sanchez'in Claustrophobia'sı üzerine olacak. Phantom grubunun akıbeti şuan nedir bilmiyorum ama kendileri 2012 Ağustos ayında "Burning Down" isimli inanılmaz bir şarkıyla çıkış yapan, 2 rapper ve bir vokalden oluşan gruptu. Bu arada Burning Down benim için Kore'deki çıkış şarkıları arasında en iyilerden biri olarak yer alıyor. Sebebiyse vokal Sanchez'in harika sesi.

Bu şarkıyla birlikte Sanchez abimizin rap yeteneğini de görmüş olduk. Eğer takip ediyorsanızi Show Me The Money 5. sezona katılmış ve tur da atlamıştı kendisi hatta jüriler rap yapabilmesini bile beklemezken adam tur üstüne tur atlatı ama nerede elendi bilmiyorum,bir yerden sonra izlemeyi bıraktım :D

Şarkısını sanıyorum ki kendi yazmış ve hafiften Show Me The Money'e bir giydirme sezdiğim şarkının klibi bi hayli sadece. Bu arada yine SMTM yarışmacılarından biri olan KillaGramz ile düet yapmış.



Klibe yapabileceğim bir yorum açıkçası yok,sade düz bir klip. Yalnız uzun saç çok yakışmış falan (çünkü uzun saç çok severim) ama KillaGramz şarkıda olmasaydı mı dedim hani. Ve tam Sanchez güzelim sesini harcamış derken,yanlış anlamayın rapi çok beğendim ama vokaline hastayım, nakarat kısmında yine o güzel sesiyle şarkıya girince bana birşeyler oldu. Nakarat kısmını hala geri sarıp dinliyorum :D

Klibi izlemeseniz de olur ama şarkıyı mutlaka dinlerim derim ben. Rap seviyorsanız tabii.


3 Mayıs 2016 Salı

MV Yorumu : AKMU/RE-BYE



Yine kafama estiği gibi izleyip yorumunu yapmaya geldiğim bir kliple karşınızdayım. Bu sefer ki yorum AKMU'nun en yeni klibi RE-BYE için.

Akdong Musician'a yeterince ilgi gösterdiğini ve reklamını yaptığını düşünmüyorum açıkçası YG'nin fakat kliplerine bakınca en kaliteli YG klipleri de bir onlarda bir Lee Hi'da varmış gibi duruyor. Kaliteli derken yanlış anlamayın,muhtemelen daha önce de yazmışımdır,ben hikayesi olan klipleri daha çok severim. AKMU'da da bu olduğu için kliplerini izlemekten zevk alıyorum. Suhyun'un sesinden ve Chanhyuk'un tatlılığından bahsetmiyorum bile. O ikisi kendim ve kardeşimden sonra en sevdiğim kardeşler falan :D

Başlangıcında ne olduğunu anlayamadığım bi klipti aslında hatta Chanhyuk adını bilmediğim oyuncu hatunu sözde vurduğu ana kadar net anlamamıştım. Sanki onlar o şarkıcıya komplo kuruyorlarmış gibi gözüküyordu ki herhalde herkese öyle geldi. Küçük bi Sherlock Holmes'culuk yada Poirot'culuk oynamışlar klipte ki benim en sevdiğim kitap tarzının da polisiye olduğunu düşünürsek şuana kadar Melted'dan sonraki favori klibim RE-BYE kesinlikle olabilir.

Kliple ilgili yapabileceğim tek kötü yorum muhtemelen Suhyun'a giydirilen sahnedeki kırmızı elbise olabilir. Kızımız çok tatlı ve daha çok küçük olduğu için,ve küçükte gösteriyor zaten, elbise güzel durmamış gibime geldi. Tabii orada konsepte uydurulması gerekiyor o ayrı mevzu ama ne bileyim o kızı topukluyla ve o tarz elbiseyle henüz görmeye hazır değilim sanırım. He bir de Chanhyuk'un o yeşile kaçan saçlarından pek hoşlanmadım :/ O kadar :D

Klibi izlemek üzere buraya bırakıyorum. AKMU sevmesenizde izlemenizi tavsiye ederek bırakıyorum :D

YG stan was here. . .

RE-BYE